Rower transportowy ztm

Droga na pojeździe jest specjalnym środkiem transportu, który wymaga pomimo wszystko bardzo dużo kłopotu i spala wiele kalorii, dlatego potrzebna jest warta dieta rowerowa. Stanowi to więcej idealny sposób dla kobiet, jakie planują stracić kilka zbędnych kilogramów. Jednak ludzie, jacy zależą traktować rower tylko jako sposób transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną opinię na menu, aby wypady rowerowe ich za dużo nie wycieńczały. Poniżej prezentujemy kilka wskazówek, jakimi powinny się kierować osoby pokonujące wielkie dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla początkujących jazdy na rowerze:

Śniadanie. Nie bez powodu powtarza się, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ruchu dnia. Zajmuje ono zbyt zadanie dostarczenie nam energii na resztę dnia, i pozostałe posiłki właśnie tę energię uzupełniają. Odpowiednim podejściem będzie między innymi muesli z dodatkiem bananów i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Ciągnąc się na rower, daleko jest myśleć o smacznej przekąsce, która doda nam mocy i spełni nagły głód. Pierwszym jej składnikiem powinny stanowić cukry proste, dlatego radzi się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli natomiast chodzi o warzywa, świetnym rozwiązaniem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po intensywnej przejażdżce możemy mieć potężny głód. Lecz nie należy przesadzać z jedzeniem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z wycieczki rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na dowód Corny). Do sytego obiadu zasiadamy natomiast później, jak już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede wszystkim nie wolno zapominać o optymalnym nawodnieniu organizmu. Najważniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić wystarczająca dawka płynów. Najciekawszym rozwiązaniem będzie tak woda, być może odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba też być wiedza tego, że pracownik chce dziennie około 2 litrów wypitej wody (w zależności oczywiście od płci i wagi ciała), a skutki ewentualnego odwodnienia, szczególnie w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się ociężali i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca wprowadzone przeze mnie projekty nie ma oczywiście zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie chodzi się jednak przejadać! A dla kobiet, które są zainteresowane wybraniem najkorzystniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki rodzaj, by stary kiedy najodpowiedniejsze właśnie dla nas, nie a dla przeciętnej osoby.