Zarzadzanie finansami firmy

Symfonia Sage to połączony pakiet, który wspomaga prowadzenie w ścisłych i małych firmach. System ten kompleksowo wspomaga zarządzanie codzienną działalnością przedsiębiorstwa, zwłaszcza w zasięgu ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych. Umożliwia tym samym uzyskanie szczegółowych informacji, które są istotne przy podejmowaniu decyzji.

Oprogramowanie wspomaga działanie marki w terenach finansowo - księgowych, kadrowo - płacowych i sprzedażowych. Jest owo aparat bardzo elastyczny, dający możliwość modyfikacji podstawowych ustawień (np. działów firmy, planu kont id.) i zakładania własnych dokumentów, zdjęć i raportów. Pozwala na ostatnie idealny język raportów. Dzięki programowi możliwe jest zachowanie ewidencji wielowalutowej. Program jest elementem bardzo zautomatyzowanym - wszystkie raporty i zestawienia tworzone są praktycznie przy pomocy jednego klawisza. Dane te w oczywisty sposób można przenieść do programu Finanse i Księgowość. Wchodzi w wielkim stanie na usprawnienie i przyspieszenie pracy, wprowadzone raz informacje stoją w nim zapisane również wolno je później wielokrotnie wykorzystać. Program ten zapewnia również dojście do wszystkich wartościowych informacji - posiada rozbudowaną opcję filtrowania, sortowania bazy danych. Rozwinięta sprawozdawczość pozwala na krótką ocenę sytuacji ekonomicznej firmy. Nie bez miejsca jest prostota działania. Przygotowany szczególnie dla klientów podręcznik w wygodny sposób tłumaczy prawdy jego pracowania, dodatkowo wbudowano w program dział pomocy, jakim można posłużyć się w jakimś momencie. Program zapewnia całkowite bezpieczeństwo pracy - kontroluje poprawność działań, organizację i robi często o potrzeb wykonania kopii. Nie posiada nadzieje, aby do bazy danych dotarły osoby niepowołane i do ostatniego nieuprawnione. Możliwe stanowi to dzięki specjalnemu systemowi haseł. Warto jeszcze wspomnieć, iż Symfonia Sage jest elementem nieustannie aktualizowanym i skręcanym w sprawę nowych przepisów (użytkownicy otrzymują automatyczne aktualizacje).